Op werkdagen voor 15.00u bestelt, direct verzonden | Gratis verzending boven €75 | 14 dagen bedenktijd!
Om een bestelling te plaatsen bij DB The Label heb je geen account nodig. Het is wel makkelijker om een account aan te maken, zodat je gegevens automatisch ingevuld kunnen worden wanneer je een nieuwe bestelling wilt plaatsen. Daarnaast kan je in je eigen account ook je aankoopgeschiedenis zien.
You do not need an account to place an order with DB The Label. It is easier to create an account, so that your details can be filled in automatically when you want to place a new order. In addition, you can also see your purchase history in your own account.
Voor alle artikelen die DB The Label in de webshop aanbiedt geldt een garantietermijn van 2 maanden. Mocht je artikel binnen dit termijn kapot zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons (link klantenservice toevoegen) op. Geef hierbij je ordernummer aan en stuur een duidelijke foto mee van de klacht. Wij kijken hier zo spoedig mogelijk naar en komen met een passende oplossing.
A warranty period of 2 months applies to all items that DB The Label offers in the webshop. If your item is broken within this period, please contact us (add customer service link) as soon as possible. Please indicate your order number and enclose a clear photo of the complaint. We will look into this as soon as possible and come up with a suitable solution.
We vinden het vervelend dat het artikel wat je aan wilde schaffen niet op voorraad is! Wanneer een artikel uitverkocht is, dan is er een kans dat deze opnieuw wordt bij besteld. Op de productpagina kan je je mailadres achterlaten, dan krijg je een seintje als je item weer op voorraad is! Uiteraard kan je ook altijd de klantenservice een berichtje sturen, zodat zij kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn!
We are sorry that the item you wanted to purchase is not in stock! When an item is sold out, there is a chance that it will be reordered. You can leave your email address on the product page, then you will be notified when your item is back in stock! Of course you can always send customer service a message, so that they can see what the possibilities are!
Helaas zijn wij soms genoodzaakt om de prijzen van de artikelen aan te passen naar de veranderingen in de wereld. Zoals de prijsstijgingen in grondstoffen, logistieke kosten etc. Hierdoor kan het soms voorkomen dat de prijzen veranderen.
Unfortunately, we are sometimes forced to adjust the prices of the articles to the changes in the world. Such as price increases in raw materials, logistics costs, etc. As a result, it can sometimes happen that prices change.
Het is helaas niet mogelijk om een artikel te reserveren. Wij willen iedereen zo goed mogelijk helpen, waardoor het niet mogelijk is om een artikel te reserveren.
Unfortunately it is not possible to reserve an item. We want to help everyone as best as possible, so it is not possible to reserve an article.
Je kunt bij DB The Label met verschillende betaal methodes betalen. Je hebt de keuze uit o.a.: iDeal en Mastercard.
You can pay with different payment methods at DB The Label. You can choose from iDeal and Mastercard.
Ja zeker! Allereerst, wat leuk dat je een bestelling geplaatst hebt bij DB The Label! Binnen een uur nadat je de order hebt geplaatst ontvang je een mail in je mailbox. Heb je deze niet ontvangen? Kijk ook even in je spambox. Helaas komt het weleens voor dat de mail daar in belandt. Mocht je vragen hebben of de bestelling goed is ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice, zodat zij voor je kunnen kijken of het goed gegaan is.
Yes, of course! First of all, how nice that you have placed an order with DB The Label! You will receive an email in your mailbox within an hour after you have placed the order. Did you not receive this? Also check your spam box. Unfortunately, it sometimes happens that the mail ends up there. If you have any questions about whether the order has been received properly, please contact customer service (add customer service link) so that they can check whether it went well for you.
Bestellingen vanaf €75 of hoger worden gratis bezorgd in Nederland! De standaardverzendkosten zijn €2,95 voor je bestelling in Nederland. Voor bestellingen buiten Nederland zullen de kosten variëren.
Orders from €75 or higher are delivered free of charge in the Netherlands! The standard shipping costs are €2.95 for your order in the Netherlands. For orders outside the Netherlands the costs will vary.
Wanneer je voor 15.00u je order plaatst, wordt het op dezelfde dag verzonden. Met een beetje geluk heb jij je bestelling de volgende dag al in huis! Wanneer je een bestelling plaatst met een andere bestemming dan Nederland, dan zal ik uiteraard iets langer duren.
If you place your order before 3 p.m., it will be shipped the same day. With a bit of luck you will receive your order the next day! If you place an order with a destination other than the Netherlands, it will of course take a little longer.
Wanneer je bestelling geplaatst is krijg je een track en trace code in de mail, waarmee je de status van je pakket kan volgen bij de bezorgdienst.
When your order has been placed you will receive a track and trace code in the mail, with which you can follow the status of your package with the delivery service.
Het spijt ons dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen! Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice, zodat wij dit voor je op kunnen lossen en het juiste artikel naar je kunnen versturen.
We’re sorry you received the wrong item! Please contact customer service as soon as possible (create link to contact page) so that we can solve this for you and send the correct item to you.
We vinden het heel vervelend om te horen dat je een artikel hebt ontvangen wat beschadigd is. Onze excuses hiervoor! Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice, zodat wij dit voor je op kunnen lossen.
We are very sorry to hear that you have received an item that is damaged. Our apologies! Please contact customer service as soon as possible (create link to contact page) so that we can solve this for you.
Je bestelling kan binnen 14 dagen na ontvangst, op eigen kosten, geretourneerd worden als het aan de retourvoorwaarden voldoet. Retouren worden binnen 5 dagen verwerkt in ons distributiecentrum. Daarna zal het geld terug worden gestort, op de door jou gebruikte betaalmethode.
Mocht het zijn dat je retourzenging al langer dan 5 werkdagen geleden bij ons is bezorgd, dan vragen we je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld hierbij het ordernummer van de retourzending en de track en trace code, dan gaan wij dit voor je uitzoeken!
Your order can be returned within 14 days of receipt, at your own expense, if it meets the return conditions. Returns are processed in our distribution center within 5 days. After that, the money will be refunded to the payment method you used.
If your return has been delivered to us more than 5 working days ago, we ask you to contact our customer service as soon as possible. Mention the order number of the return and the track and trace code, then we will find out for you!
Is de maat niet goed of heb je toch liever een andere kleur? Dan kan je het artikel ruilen. Neem contact op met de klantenservice, en geef je ordernummer en de nieuwe bestelling aan ons door, zodat je nieuwe order gratis verzonden wordt.
Is the size not right or do you prefer a different color? Then you can exchange the item. Please contact customer service (create link to contact page) and provide us with your order number and the new order, so that your new order will be shipped free of charge.
Je kan je bestelling naar ons retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst, als het voldoet aan de retourvoorwaarden.
You can return your order to us within 14 days of receipt, if it meets the return conditions.
Sale items mogen geretourneerd worden binnen 7 dagen na ontvangst, als het voldoet aan de retourvoorwaarden.
Sale items may be returned within 7 days of receipt, if it meets the return conditions.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij zullen jou zo snel mogelijk te woord staan!
Is your question not listed? Please contact customer service. They will answer you as soon as possible!
Designed & Created by feeharmsze.nl